Sülük Tedavisi Nedir?

3500 yıllık bir tarihi olan sülük tedavisi, doğal bir tedavi yöntemidir. Özellikle Anadolu coğrafyasında kullanılan sülük tedavisi günümüzde de oldukça yaygın bir kullanım alanına sahip olan bir tedavi yöntemidir.

Sülük Terapisi Nedir?

Sülük tedavisi, tıbbi anlamda uygun olan ve tedavi edici özelliği bulunan Hirudo medicalis türündeki sülükler kullanılarak yapılan bir tedavi yöntemidir. Bu sülükler, yalnızca tek bir kişi üzerinde kullanılabildiği için önceden hiçbir canlı ile temas etmemiş olması gerekmektedir. Bu neden özel sertifikalı sülük üretim merkezlerinde üretilmiş olmaları gerekmektedir. Bu özel türdeki sülükler, insanların kanını emerken insanlar için faydalı olan birçok enzimi vücudumuzun içine aktarmaktadır.

Uzmanlar tarafından, hastanın durumuna göre seçilen sülükler, yine uzmanlar tarafından belirlenen noktalara yerleştirilir ve sülük tedavisi işlemi başlamış olur. Vücudunuzun ilgili bölgesine yerleştirilen sülükler, ilgili bölgeye tutunup beslenir ve gerekli enzimlerin vücudunuza ulaşmasını sağlar. Bu enzimlerin vücudunuza ulaşması sonucunda hastalık durumunuza göre belli bir süre sonra iyileşme gerçekleşmektedir. Sülük tedavisi uygulaması sonrasında tedavinin uygulandığı bölge hekim tarafından uygun bir şekilde temizlenir. Temizlik sonrası ilgili bölge pansumanla kapatılır ve 24 saat boyunca steril koşullara korunur.

Sülük tedavisini yapacak olan hekimi iyi seçmeniz gerekmektedir. Herhangi bir yanlış sülük seçimi veya yalnış bölgeye işlem uygulama gibi durumlarda hastalığınız daha kötü bir hale gelebilir. Bu nedenle, sülük tedavisi işlemine başlamadan önce uzman araştırmanızı dikkatli bir şekilde yapmanızı öneririz.

Sülük Tedavisinin Faydaları Nelerdir?

Sülük tedavisinde kullanılan sülük, vücudumuza birçok faydalı enzimi salgılamaktadır. Bu nedenle sülük tedavisinin de bu enzimler sayesinde birçok faydası bulunmaktadır. İşte sülük tedavisinin faydaları:
  • Kanı sulandırır ve kan akışını hızlandırır.
  • Kalp sağlığına oldukça faydalıdır.
  • Kan basıncını düzenleyerek tansiyonun dengelenmesini sağlar.
  • Sinir hücrelerini onarır.
  • Sters, depresyon ve anksiyete bozukluklarına iyi gelir.
  • Vücut direncini arttırır.
  • Ağrıları giderir.
  • Toksin ve ağır metallerin atımını sağlar.
  • Vücudun iç dengesini yeniden kazanmasını sağlar.
Sülük tedavisi yaptırmak istiyorsanız ve aklınızda soru işaretleri varsa hemen bizimle iletişime geçip gerekli bilgileri alabilirsiniz. Denizli Fizik Tedavi olarak her türlü soru ve sorunlarınıza açık olduğumuzu belirtmek isteriz. Uzman hekim kadromuz sayesinde rahat ve hızlı bir şekilde sülük tedavinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Sülük tedavisi için ulaşın. 05057528627