Hemipleji Felç Tedavisi

Halk arasında inme veya kısmi felç olarak da bilinen hemipleji, beyin hücrelerinin zarar görmesi veya beyin damarlarında tıkanıklık oluşması sonucunda ortaya çıkan bir durumdur. Oldukça sık görülen bu durum, birçok kişi için tehlikeli bir durum olabilir. Beyin hücrelerinin gördüğü zararlar kalıcı olabilir ve farklı sağlık sorunları meydana gelebilir. Bu gibi durumlarda hemipleji felç tedavisi çok önemlidir. Hızlı ve zamanında müdahale ile beyinde oluşması mümkün olan zararlar ortadan kaldırılarak uzun süreli sağlık sorunlarının önüne geçilmiş olur. Peki hemipleji felç tedavisi nedir ve faydaları nelerdir?

Hemipleji Felç Tedavisi Nedir?

Hemipleji veya inme durumunda uygulanan tedavi yöntemi, durumun nedenine ve semptomların şiddetine bağlı olarak değişmektedir. Hemipleji durumu yaşayan kişiler öncelikle bir nöroloji uzmanına başvurmalı ve gerekli ilaçları almalıdır. İlaçlı tedavi sayesinde oluşması mümkün olan hasarların önüne geçilmektedir. Unutmayın ki tedaviye ne kadar erken başlarsanız tedaviniz de o kadar hızlı bir şekilde gerçekleşmektedir. İlaç tedavisi sonrasında hastanın güncel durumuna göre fizik tedavi uygulamaları da yapılabilmektedir.

Hemipleji, her ne kadar fizik tedavi ile tedavi edilebilen bir durum olsa da eğer hastanın durumu ciddiyse daha farklı tedaviler uygulanmaktadır. Bu durumda hastaların fizyoterapist, nöroloji uzmanı, rehabilitasyon terapisti ve ruh sağlığı uzmanı gibi uzmanları içeren multidisipliner bir rehabilitasyon sürecine girmesi gerekmektedir. Uzmanlar, hastanın durumuna göre gerekli olan hemipleji tedavi programını oluşturup hastalığın en hızlı şekilde tedavi edilmesini sağlamaktadır.

Hemipleji Felç Tedavisinin Faydaları Nelerdir?

Hemipleji felç tedavisinin en büyük faydası hastalığın en kısa sürede geçmesini sağlamaktır. Bunun haricinde, hemipleji felç tedavisinin fayfaları şu şekildedir:
  • Erken teşhis durumunda ileride oluşması muhtemel olan sağlık sorunlarının önüne geçilebilmektedir.
  • Tedavi sayesinde beynin herhangi bir zarar görmesinin önüne geçilmektedir.
  • Tedavi sonrası hasta, daha rahat bir yaşam sürmektedir.
Eğer sık sık hemipleji durumu yaşıyorsanız veya hemiplejiden dolayı oluşan bir sağlık sorununuz olduğunu düşünüyorsanız hemen bizimle iletişime geçebilirsiniz. Biz, Denizli Fizik Terapi olarak her türlü soru ve sorunlarınızı dinleyip en kısa sürede tedavi sürecinize başlamak için hazırız. Sitemiz üzerinde yer alan iletişim bilgilerini kullanarak bizimle her zaman iletişime geçebilirsiniz.

Hemipleji Felç Tedavisi için ulaşın. 05057528627